Wednesday, June 3, 2015

KENDURI RAKYAT TPI 2015



Assalamualaikum warga TPI,

     Sempena kedatangan Ramadan Al-Mubarak dan buat julung-julung kalinya kita berpuasa dan beraya di TPI, kami di PPTPI berhasrat untuk mengadakan KENDURI RAKYAT sebelum ramadan ini. Ketetapannya adalah seperti berikut:

Tarikh: 13.6.2015
Hari: Sabtu
Masa: 7.30pg - 3.00Ptg
Tempat: Padang TPI
Aturcara: Akan di umumkan kemudian.

      Objektif kenduri rakyat adalah untuk kita bersama-sama bergotong royong memasak ala-ala kampung demi membina ukhwah dan tali sillaturahim sesama kita. Selain daripada itu program akan di selangi dengan bacaan Yassin dan Tahlil untuk ahli keluarga penduduk TPI yang telah meninggal dunia.

      Dif-dif kehormat dan VIP juga telah di jemput dan mungkin kemunculan mereka akan memeriahkan lagi majlis kita nanti dan mungkin bersama-sama membantu kita memasak, mungkin. 

      Jesteru itu kami AJK PPTPI sangatlah berbesar hati agar dapat menyumbang apa jua, tidak semestinya wang ringgit tetapi tenaga untuk kita menjayakan kenduri rakyat ini. Datanglah sekeluarga untuk saling kenal mengenali dan beramah mesra di samping menunjukkan skill kehandalan memasak masing-masing.

       Di harap program ini di rahmati Allah dan di permudahkan segala urusannya. Kami di PPTPI akan terus berusaha demi kesejahteraan, keharmonian dan kesatuan Taman kita yang tercinta ini. InShaAllah.

Sekian terima kasih

"Sepakat Membawa Berkat"

p/s: 
-sumbangan ikhlas seperti beras, gula, bawang ataupun tunai RM boleh berhubung dgn AJK PPTPI. 
-update tentang program ini akan di umumkan dr masa kesemasa melalui FB atau blog.


No comments:

Post a Comment