Monday, June 15, 2015

TERIMA KASIH daun keladi...

Assalamaulaikum warga TPI,

     Keceriaan jelas terpancar , walaupun penat memasak, menguruskan hal semua tapi hilang penat dengan hilai ketawa kawan² dan sahabat² yang sudi hadir ke majlis Kenduri Rakyat yang julung² kali kita adakan ini.

    TERIMA KASIH Ahli Perlimen Kepala Batas Dato' Seri Reezal Merican Naina Merican sbb sudi hadir dan membaca tahlil bersama , tak lupa juga ADUN Pinang Tunggal, Dato' Roslan Saidin kerana bersama-sama memeriahkan majlis ini. Juga tidak ketinggalan Tn Hj Saringat ( Pengurus Besar PERDA) kerana turut hadir.

    TERIMA KASIH juga kepada Syarikat Kopi Hang Tuah yang memberi sumbangan kopi dan tunai dan tak lupa kepada sahabat yang menyumbang tunai, sarapan pagi, beras dan kelengkapan memasak. Walaupun demikian, Sumbangan yang paling bermakna adalah sumbangan tenaga dan senyuman utk menjayakan majlis ini dan dapat meramah mesra dengan semua jiran tetangga.


    Persatuan dengan objektif kedamaian, perpaduan dan kesederhanaan akan terus berusaha menganjurkan program² yang boleh memberi manfaat dan memberi impak positif keatas perpaduan taman kesayangan kita ini.



    Maka pihak kami menggalakkan rakan² terus menyokong apa jua aktiviti yang bakal di anjurkan agar kita terus dapat menyemai bibit² kemesraan di antara kita.

Salam perpaduan

Terima Kasih TPI

"Sepakat Membawa Berkat"



P/S:
Video boleh klik link ini https://www.youtube.com/watch?v=ReuzfcBa-CU
Banyak lagi gambar boleh di akses didalam Galeri blog
   

No comments:

Post a Comment