Sunday, March 29, 2015

Post Gotong Royong ~ Terima Kasih Penduduk TPI



Assalamualaikum warga TPI,

      Terima kasih kami ucapkan daripada barisan AJK PPTPI atas kesudian penduduk hadir ke program gotong-royong. Telah terciptanya satu lagi titik pertemuan dan kemuafakatan di antara penduduk beramah mesra sambil bekerja. Program ini di sifatkan berjaya kerana mendapat sambutan luar jangkaan.

     Terima kasih juga kami ucapkan kepada barisan AJK yang berusaha menjayakan program ini dan berharap ianya menjadi batu loncatan untuk anda mengadakan program yang lebih besar dan bermanfaat lagi untuk penduduk.

      Terima kasih juga di ucapkan kepada yang sudi menderma pada tabung En Munir yang terlibat dalam kemalangan dan mengalami masalah ingatan dan tabung ini akan di teruskan selama 3 minggu lagi bagi penduduk yang prihatin dapat terus menyumbang. Sumbangan melalui bank in juga boleh di buat terus kepada akaun AJK persatuan iaitu En. Suhaimi Bin Sidek CIMB: 7019123572.

      Terima kasih juga kepada pihak MPSP yang menyediakan kelengkapan & pokok-pokok untuk di tanam dan berharap selepas ini mendapat kerjasama lagi.

       Terima kasih, kami berharap agak kebersihan dan keindahan TPI akan di teruskan dengan kesedaran penduduk tentang menjaga kebersihan di kejiranan masing-masing.

       Akhir sekali, terima kasih kerana mewujudkan kejiranan yang bermuafakat, mesra dan saling kenal mengenali dan kami dari pihak PPTPI akan berusaha menganjurkan program yang lebih bermakna bagi penduduk TPI..

Sekian Terima Kasih..

"Sepakat membawa Berkat"


#Klik pada gambar utk ke galeri.

No comments:

Post a Comment